Gemeente Staphorst

Gemeente Staphorst beheert taken en verleent diensten, waaronder:

  • publieke dienstverlening
  • veiligheid
  • verkeer en vervoer
  • werk en inkomen
  • economie
  • onderwijs
  • jeugdhulp
  • zorg en welzijn
  • maatschappelijke ondersteuning
  • bouwen en wonen

Openingstijden en contact

Het gemeentehuis is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 16.30 uur (op vrijdag tot 16.00 uur). Wanneer u ons belt, krijgt u een telefonisch keuzemenu.

Alleen op afspraak geopend

Het gemeentehuis is alleen op afspraak geopend. U kunt hiervoor een afspraak maken.

Wilt u online een afspraak maken klik hier

Digitaal waar dat kan

Wij adviseren u om bijvoorbeeld de volgende zaken via de website van de gemeente te regelen:

  • Aanvraag of afhalen rijbewijs, paspoort of id-kaart
  • Aangifte van geboorte
  • Aangifte van verhuizing
  • Aangifte van overlijden
  • Aanvraag uittreksel burgerlijke stand of BRP
  • Aanvraag Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
  • Aanvraag gezondheidsverklaring voor een rijbewijs
  • Erkenning van kind
  • Informatie over huwelijk of geregistreerd partnerschap

Wegwijs in Staphorst - Zorg, werk, welzijn

Iedereen heeft wel eens ondersteuning nodig. Vaak kunnen familie, vrienden of buren helpen met een oplossing. Soms lukt dat niet en is professionele ondersteuning nodig. Het kan in ons ingewikkelde maatschappij best lastig zijn om de juiste ondersteuning te vinden. Hieronder nemen we u graag mee in de stappen die u kunt zetten voor passende ondersteuning in de gemeente Staphorst.

Lees verder bij Wegwijs in Staphorst

Lees meer op de website

Lees meer
Doelgroep
iedereen
Leeftijd
alle leeftijden
Bezoekadres Binnenweg 26
7951DE Staphorst
Postadres Postbus 2
7950AA Staphorst
Telefoon 0522 467400
Website https://www.staphorst.nl/
E-mail
Contactpersoon
Lees meer over...
Logo Regelhulp, wegwijzer naar zor en ondersteuning
Kloppen de gegevens van deze organisatie niet (meer)? Geef een wijziging door